Flyttebyrå Asker

Flyttebyrå Asker, for en proff og trygg flytteprosess. Flyttefoten AS er en kjent og seriøs etablert i 2004. Vi leverer profesjonelle flyttetjenester, enten du flytter privat eller bedriftsflytting. Våre medarbeidere i flyttebyrået har lang erfaring og vi kan vise til gode referanser. Flyttehjelp Asker for privatflytting, bedrifter og eiendomsmeglere over hele Viken Fylke, 18 års erfaring innen flytting- og eiendomstjenester.

✔️ Lang erfaring med flytting
✔️ Hundrevis av fornøyde kunder
✔️ Komplette flyttetjenester fra A til Å
✔️ En velrennomert bedrift du kan stole på
✔️ Spesialister på tunge og vanskelige oppdrag

flyttebyrå

Flyttebyrå Asker

Flyttehjelp

Flyttefoten AS tilbyr profesjonell flyttehjelp for private, eiendomsmeglere og utbyggere i Asker og Bærum.

Dødsbo

Profesjonell håndtering og tømming & lagring av dødsbo eller konkursbo. Vi kjøper også opp dødsbo.

Flytte piano

Flyttefoten er trolig bransjens mest erfarne pianoflyttere. Utfører safe pianoflytting i Asker, for private og bedrifter.

Mellomlagring

Vi tilbyr mellomlagring i tørre, oppvarmede lagerrom. Få en flyttepakke med henting, lagring og tilbakeflytting.

Kontorflytting

Flyttefoten AS er en erfaren og trygg aktør for relokalisering av deres bedrift, kontorlokaler og firmaflytting.

Flyttemateriell

Har du behov for pakkemateriell? Vi selger alt du trenger til nedpakking, inkl. flytteesker og garderobeesker.

Flyttebyrå Asker priser

Trenger du hjelp til flytting i Viken Fylke? Få profesjonell flyttehjelp til privat- eller kontorflytting. Konkurransedyktige priser på flyttebyrå Asker.

Se vår prisliste

De fleste flyttinger gjennomføres på timebasis med 2 eller 3 mann:2 mann med lastebil = 1595,– inkl. mva.3 mann med lastebil = 2195,– inkl. mva.
 
I tillegg kommer en halvtime før og etter for administrasjon/oppstart og kjøring.
Ved bruk av 34m3 lastebil eller 2*20m3 lastebil tilkommer 500,- per time inkl. mva.
Minstetid på oppdrag er 3 timer inklusive admin og oppstart.
Miljøgebyr på 895,- inkl. mva. tilkommer for å dekke bompenger, økte avgifter for utslipp og ellers kostnader for å opprettholde en miljøvennlig bilpark. Ved distanse over 30 km er miljøgebyret 1295,-
Etter kl. 17.00 hverdager tilkommer 50% på våre satser.
Lørdagstillegg 50%
Søndagstillegg 100%
 
Er piano eller annet tunggods med på flyttelasset flyttes dette mot et tillegg i prisen.
Din flytting er forsikret med inntil 2500,- pr kolli gjennom oss. Ønskes forsikring på inntil 10 000,- pr kolli kommer tillegg på 2000,-. Gi beskjed! Man kan også tegne forsikring direkte med sitt eget forsikringsselskap.

Flyttekostnadene kan variere da endelig pris avhenger av flere faktorer. Det er flere ting som vil påvirke den endelige prisen og disse er ulike fra kunde til kunde. Alt fra størrelsen på flyttelass, hvor det flyttes fra og til og hvilken tjenester kunden ønsker vil påvirke sluttprisen. Kontakt oss gjerne for å få et pris forslag og flyttetilbud.

Send forespørsel

Eller ring oss på 800 35 988.

Flytteesker

Slik fungerer flytting med oss

1. Fyll ut skjema på våre nettsider eller ring oss på 800 35 988. Gi oss så detaljert informasjon som mulig da det er enklere for oss å gi et mer nøyaktig flyttetilbud.

2. Alle kunder vår en egen kontaktperson og vi forsøker å besvare alle henvendelser innen 24 timer. Under høysesong eller ved travle perioder kan det ta noe lenger tid.

3. Så snart vårt tilbud er akseptert mottar du en bekreftelse når bookingen er registrert i vårt system. Oppdraget utføres til avtalt dato og tidspunkt.

Flyttetjenester

Flyttefoten AS utfører alle slags flyttejobber, både for private og bedrifter. Vi hjelper deg med pakking, flytte møbler i Asker, flyttevask og lagring. Under kan du lese mer om våre flyttetjenester og hva vi kan hjelpe deg med.

Det å pakke før flytting er en oppgave mange synes er kjedelig ved å flytte til en bolig. Det er også tidkrevende å pakke ned alt du eier og har. Med vår pakkehjelp sørger vi for at du får den hjelpen du trenger for å pakke effektivt og redusere flyttestress. Vi utfører hjelp til pakking for private og bedrifter. Les gjerne også våre pakketips.

Flyttefoten AS leverer kostnadseffektive tjenester til faste og nye kunder. Pakking, emballering, demontering og klargjøring av flyttegods før du skal flytte.

Trenger du flyttemateriell? Vi har det du trenger av flyttemateriell og flytteprodukter til din flytting eller lagring. Stort utvalg av emballasjematerialer og flytteesker. Er du ute etter noe spesielt kan du kontakte vår kundeservice på epost.

  • Flytteesker
  • Bokesker
  • Bobleplast
  • Silkepapir, (pakkepapir) ideell for å pakke inn skjøre gjenstander, glass, service etc
  • Garderobeesker (perfekt for å henge klær i)
  • Pakketape
  • Strekkfilm

Besøk gjerne vår nettbutikk for å se bilder og mer info av produkentene for flyttemateriell.

Flyttefoten AS har opparbeidet seg solid kompetanse på håndtering av dødsbo på Asker. Vi jobber for private, advokater, bedrifter, det offentlige, forsikringsselskaper og begravelsesbyrå på Østlandet.

  • rydder, sorterer og tømmer dødsbo
  • rengjøring og vask av dødsbo
  • mellomlagring av dødsbo
  • vi kjøper og selger dødsbo & konkursbo

Verdifulle gjenstander og kunst kan selges på kommisjon direkte til samlere, gjennom rett auksjon eller i vår bruktbutikk.

Flytteprosessen er krevende. Tiden er ofte begrenset, men boligen du forlater må ha en siste omsorg. Alle liker å flytte inn i en bolig som er ren og pen.
Vi hjelper deg med en grundig flyttevask Asker og tilpasser rengjøring etter behov.

I tillegg til flyttevask utfører vi også renholdstjenester i forbindelse med tømming og rydding av dødsbo og ved kontorflytting der vi tilbyr kontorvask for bedrifter.

Sjekk hva som inngår i standard pristilbud:

  •  Vasking av dører og lister
  •  Rengjøring av wc og bad
  •  Vasking av gulv
  •  Støvsuging av tepper
  •  Pussing av vinduer, utvendig/innvendig
  •  Vask av kjøkkenskap, utvendig/innvendig
  •  Fjerne flekker (så godt som mulig)
  •  Tørr mopping og flekk fjerning av vegger og tak

Eventuelle tillegg i prisen:

  •  hvitevarer
  •  koblede vinduer (doble glass)

Flyttefoten AS er offentlig godkjent som renholdsbedrift og oppført i Renholdsregisteret.

Hva koster flyttevask

Prisen kan variere noe etter hvilket behov dere har, om det er en generell flyttevask i forbindelse med flytting, rengjøring etter dødsbo eller kontorvask. På flyttevask jobber vi stort sett med kvadratmeterpris (fastpris). Ved en større og mer omfattende rengjøring vil prisen være noe høyere.

Grundig flyttevask med 10 dagers garanti koster 95,- inkl. mva. per kvadratmeter.Minstepris: 6500,- inkl mva.

Det tilkommer 495,– inkl. mva. per hvitevare, bod eller balkong som skal vaskes.

For å dekke bilkostnader og bompenger tilkommer også 895,- inkl. mva. Vegger og tak blir flekkfjernet og tørrmoppet
Skal du flytte og har behov for minilager? Vi har gode priser på flytting og minilager Asker.
Her kan du lagre alt fra møbler, sesongbaserte artikler og andre gjenstander. Som et erfarent og profesjonelt flyttebyrå tilbyr vi alt fra flyttehjelp, flyttevask og tømming av dødsbo. Vi har også minilager i Sarpsborg.
 
Flyttefoten har også spesialisert seg på pianoflytting og har over 400 kvadratmeter tilgjengelig som er spesiallaget for lagring av piano, instrumenter, flygel.

Flytte kontor i Asker

Er dere en bedrift som skal flytte kan Flyttefoten AS bistå med å flytte deres kontorlokaler og kontorutstyr fra gamle til nye lokaler.

Under kan du lese noen av de tjenester vi kan hjelpe din bedrift med under flytteprosessen og kontorflytting i Asker:

  • Planlegging
  • Fremdriftsplan
  • Montering tjenester
  • Bærehjelp og sjauing
  • Kontorflytting Asker
  • Transporttjenester
  • Ryddetjenester
  • Flytting av spesialgods – safe, arkivskap o.l.
  • Mellomlagring
  • Kontorvask

Rydde dødsbo Asker

Flyttefoten AS er en trygg og profesjonell aktør når det gjelder flyttehjelp og rydding av et dødsbo Asker. Ta kontakt med oss så avtaler vi en helt uforpliktende og kostnadsfri befaring. I samråd med kunde kan vi tilby alle tjenester det er behov for når et dødsbo eller konkursbo skal avvikles.

  • Rydding og bortkjøring til miljøstasjon
  • Lagring av dødsbo
  • Kjøp og salg av dødsbo
  • Rengjøring og vask av dødsbo

Flyttebyrå Asker

Et flytteoppdrag kan gjennomføres på flere forskjellige måter. Her er det ditt behov som kunde som er retningsgivende for hvordan det vil foregå. Vi tilbyr flyttehjelp i hele Viken Fylke og kan tilpasse oss kundens behov. Dette inkluderer blant annet at vi hjelper deg med å flytte til eller fra Asker og nærområdene rundt Oslo, Kolbotn, Fredrikstad og Sarpsborg.

Vi vet at trygghet er viktig for våre kunder og vi behandler alltid møbler, eiendeler og innbo med stor varsomhet og respekt. Våre medarbeidere har også god trening og erfaring med å sikre flyttelass når den er på plass i flyttebilen. Dette gjør vi blant annet ved å pakke alt i egnet emballasje, og ved å sikre lasten tilstrekkelig når den er på plass i flyttebilen.

Kontakt oss for en trygg, sikker og effektiv flytteprosess.

Motta tilbud fra flyttebyrå Asker

Ønsker du et uforpliktende tilbud på flytting eller andre flyttetjenester? Kontakt oss for en hyggelig flytteprat eller fyll ut vår kontaktskjema så vil en av våre kundebehandlere snart ta kontakt med deg.

c Expand All C Collapse All

Ja, hjelp til pakking er en av våre populære tjenester. Å pakke ned før en skal flytte er en tidkrevende oppgave og mange velger å sette bort denne delen til oss. Vi har også tilgjengelig flyttemateriell og emballasje slik at du slipper å tenke på flytteesker og silkepapir. Ønsker du hjelp til utpakking kan vi selvfølgelig ordne det også.

Endelig tidsbruk varierer ut i fra hva som skal flyttes og hvor det skal flyttes fra og til. I tillegg er det også andre faktorer som også påvirker tidsbruken, for eksempel hvilken tjenester du ønsker, fra/til hvilken etasjer man flytter fra/til, parkeringsmuligheter osv. Vi gjennomfører så raskt det lar seg gjøre på en forsvarlig måte.
De fleste flyttinger gjennomføres på timebasis med 2 eller 3 mann:2 mann med lastebil = 1595,– inkl. mva.3 mann med lastebil = 2195,– inkl. mva.
I tillegg kommer en halvtime før og etter for administrasjon/oppstart og kjøring.
Ved bruk av 34m3 lastebil eller 2*20m3 lastebil tilkommer 500,- per time inkl. mva.
Minstetid på oppdrag er 3 timer inklusive admin og oppstart.
Miljøgebyr på 895,- inkl. mva. tilkommer for å dekke bompenger, økte avgifter for utslipp og ellers kostnader for å opprettholde en miljøvennlig bilpark. Ved distanse over 30 km er miljøgebyret 1295,-
Etter kl. 17.00 hverdager tilkommer 50% på våre satser.
Lørdagstillegg 50%
Søndagstillegg 100%
Er piano eller annet tunggods med på flyttelasset flyttes dette mot et tillegg i prisen.
Din flytting er forsikret med inntil 2500,- pr kolli gjennom oss. Ønskes forsikring på inntil 10 000,- pr kolli kommer tillegg på 2000,-. Gi beskjed! Man kan også tegne forsikring direkte med sitt eget forsikringsselskap.

Det er anbefalt å booke flyttehjelp så snart du har ønsket flyttedato. Helst 10 til 14 dager i forveien men hvis det er en hasteflytting eller det oppstår utfordringer forsøker vi alltid å være fleksible og tilpasse oss.